+38 (050) 375 55 31

+38 (067) 374 12 01

ГРАФІК РОБОТИ
ІНТЕРНЕТ МАГАЗИНУ
ПН. - ПТ. 9:00 - 18:00
СБ. - НД. ВИХІДНІ ДНІ
Валюта:

1 USD = 26 ГРН

Мова:

Вхідні двері відгуки

Викликати замірника



Любомир
Коментар корисний


Доброго вечора! Двері ржавіють і лущиться обшивка. Також помітна заводська диформація дверей. Номер замовлення 18-02692 ,18-02693. Звертався до Іванни яка є представником Аплоту в м.Городенка. Дякую. ps ви всерівно не відреагуєте,бо це я пишу вкотре. 0687267722
22.05.2017 23:32 Відповісти
Представник Aplot.ua
Коментар корисний


Доброго дня!Дякуємо за надану інформацію,звернення від вас на сайт виробника зафіксовано вперше і ми дякуємо за розгорнуту відповідь.Будь-ласка надішліть фотографії дефектів які ви вказали на нашу пошту - sales@aplot.ua, після чого ваше звернення буде передано у Сервісний відділ.Якщо виникли проблеми з плівкою, можливе було недотримання правил експлуатації згідно гарантійного талону.З повагою,Aplot.ua
23.05.2017 09:26 Відповісти
Любомир
Коментар корисний


У нас проблема з двома дверима. Не реагують . Жаль!
20.05.2017 07:14 Відповісти
Представник Aplot.ua
Коментар корисний


Доброго дня!Опишіть будь-ласка які саме у вас проблеми,вкажіть номери замовлень та до кого ви звертались.Дякуємо.
22.05.2017 10:14 Відповісти
Levin Ruslan
Коментар корисний


Дякуємо менеджеру Юрію Волкожі за оперативність, якісно проведено роботу та швидкість виконання. Приємно вразила якість дверей. Бажаю подальшого процвітання та вдячних клієнтів.
30.01.2017 21:33 Відповісти
Светлана
Коментар корисний


Хочу выразить благодарность менеджеру Святославу за профессионализм, внимательность, дружелюбие к клиенту. Прекрасная подача материала для выбора продукции( входной двери), информирование и контроль статуса заказа вплоть до доставки в Киев. Имею опыт работы с вашими дилерами, где работа менеджера заканчивается после оплаты и добиться ничего нельзя. Приятно удивил ваш сервис, качество двери прекрасное. Спасибо Аплоту.
03.11.2016 17:10 Відповісти
Эксперт Святослав
Коментар корисний


Здравствуйте Светлана!Благодарим за душевный отзыв! Очень приятно слышать хорошие слова от благодарных клиентов. Рад, что Вам понравились наши двери и наше обслуживание.
08.11.2016 10:14 Відповісти
АЛЕКСАНДР АЛЕКСЕЕВИЧ
Коментар корисний


РАБОТАЮ С ВАМИ УЖЕ ГОДА 3. ВСЁ УСТРАИВАЕТ. ЕСТЬ ОДИН НЮАНС, КОТОРЫЙ ОТРАВЛЯЕТ ВСЮ РАБОТУ. ПРИ ОТПРАВКЕ БЛОКОВ 960 ВЫ(ИЛИ ДЕЛИВЕРИ) УКЛАДЫВАЕТ ДВЕРЬ НА ПОДДОН БЕЗ ЛИСТА ДСП ИЛИ МДФ. ПРИ ЭТОМ ВНУТРЕННЯЯ СТОРОНА У ВАС НЕ ПРОКЛАДЫВАЕТСЯ ПЕНОПЛАСТОМ. ЭТО ПРИВОДИТ К ПОВРЕЖДЕНИЮ ВНУТРЕННЕЙ НАКЛАДКИ, ДОЛГИМ ОФОРМЛЕНИЯМ ПРЕТЕНЗИЙ, А ГЛАВНОЕ-К КОНФЛИКТАМ С ПОКУПАТЕЛЯМИ. ПРОШУ ВАС ПРОСТО ПРОАНАЛИЗИРОВАТЬ-СКОЛЬКО ТАКИХ ПОВРЕЖДЕНИЙ ПРОИЗОШЛО НА ПРИМЕРЕ ДОСТАВКИ В НИКОЛАЕВ... А ВСЕГО ЛИШЬ-ОБЯЖИТЕ СВОЕГО ОТВЕТСТВЕННОГО ЗА ОТПРАВКИ СОТРУДНИКА НАСТАИВАТЬ НА ТОМ, ЧТОБЫ НА ПОДДОН СНАЧАЛА УКЛАДЫВАЛИ ЛИСТ ДСП ИЛИ МДФ, А СВЕРХУ-ДВЕРИ, ОДНУ ИЛИ НЕСКОЛИЬКО. ВАША УПАКОВКА НОРМАЛЬНО ПЕРЕНОСИТ ОТПРАВКИ СТОПКАМИ, ПО 3-4 ШТ. ПРОШУ ВАС ПРИСЛУШАТЬСЯ. ААЖ
01.06.2016 11:48 Відповісти
Эксперт Леся Кочкодан
Коментар корисний


Добрый день Александр Алексеевич!Благодарим Вас за Ваш отзыв. Нам очень приятно что вы работаете с нами на протяжении уже нескольких лет. Обязательно примем во внимание Ваше замечание. С уважением, Интернет-магазин входных дверей Aplot.ua
02.06.2016 11:08 Відповісти
Вадим
Коментар корисний


Доброго дня. Купупав на початку минулого літа двері у м. Нововолинськ., модель "Гарант". Також замовляв добори (внутрішні і зовнішні) за які заплатив еквівалент 150$ Під час встановлення внутрішніх доборів виявилось, що рама деформована, про що одразу було повідомлено продавця, приїхали "експерти" з міста Луцька і почали мене переконувати, що це нормальне явище що рама викривлена і потрібно докупляти фурнітуру якої в них немає. Сперечатися з ними не було сенсу. Я витратив МІСЯЦЬ, щоб знайти хоча б подібну по кольору фурнітут для приховування дефекту рами. Настала зима, одразу зіржавіли болти на замках - продавець сказав це нормально..., мол треба пошукати з нержавійки, НУ НЕМА в нашому місті таких болтів з нержавійки ( Перед Пасхою поставили зовінішні добори, ось і не пройшо і місяця, а плівка на них відклеїлась (хоча дашок над дверима у мене великий) Підкажіть будь-ласка, це НОРМАЛЬНО, коли в людини є проблема а торгові представники переконують що це так має бути і мені постійно кажуть щось докуповувати? (Навіть зараз по доборах - "тонкий намьок" що напевно за щось треба буде доплатити ((( З радістю надішлю Вам фото
29.05.2016 09:51 Відповісти
Вадим
Коментар корисний


0672193932
30.05.2016 22:47 Відповісти
Експерт Олеся
Коментар корисний


Доброго дня Вадим! Дякуємо за Ваш відгук. Для того щоб ми могли допомогти Вам у вирішенні даної ситуації вкажіть будь-ласка Ваш контактний номер телефону.
30.05.2016 15:29 Відповісти
Сидякова Татьяна
Коментар корисний


Искали двери сначала в интернете, когда нашли более менее подходящую по цене и описанию, поехали в магазин. Когда воочию увидели дверь и пощупали, поняли что не ошиблись. Сравнивали с другими дверями, но по цене и качеству этот производитель превзошел других. Очень большую роль сыграло то что у нашей двери высокий уровень взломостойкости! Дверями довольны.
09.02.2016 11:20 Відповісти
Александра
Коментар корисний


Добрый день, Сообщаю Вам о том, что нам заменили дверную ручку РР526 на РР592 согласно заказа. За замену ручки и ее установку не платили. Спасибо.
16.12.2015 13:36 Відповісти
Эксперт Елена Чуфрина
Коментар корисний


Добрый день Александра!Благодарим Вас за отзыв. Будут ли у Вас еще вопросы или пожелания?С уважением, эксперт Елена, Интернет-магазин входных бронированных дверей Aplot.ua
16.12.2015 17:24 Відповісти
Александра
Коментар корисний


Добрый день. Приобрели двери Грация в г.Николаеве ул.Космонавтов, 96, салон "Добробут Д+". Заводской номер 16-10883, фасон M3001R При выборе дверей в магазине консультант уверял что дверную коробку можно утеплить. По факту дверь приехала без мин.ваты в коробке. Ручку выбрали РР 592. Двери приехали с ручкой РР 526, хром. Также спросили можно ли установить 2 замка Кале? Естественно это стоит дороже. Сказали - да! Дверь приехала - замки Казак, личинки замков аверс. Как же так? За двери заплатили 8 900 грн. Заказывали в Николаеве.Поехали в магазин, объяснили ситуацию... С горем пополам поменяют ручку... Обещали. Но как быть с замками и дверной коробкой? Что это за сервис? Я вообще не понимаю за какую дверь мы в итоге заплатили 15 11 2015. Дело даже не в цене. Обещали одно (за что и заплатили) а приехала дверь стандартной комплектации. В соглашении о поставке не указано никаких подробностей по поводу вида замков, ручки и т.д. Получается, что заказывая дверь с отличиями от стандартной комплектации проверить подтверждение этих параметров в соглашении невозможно. Я бы хотела уточнить какой заказ Вам поступил? Были ли какие-то уточнения по поводу заказа двери и отличия от стандартной комплектации т.к. консультант в магазине уверял что все было учтено. Хотели поддержать отечественного производителя... Очень обидно.
12.12.2015 18:43 Відповісти
Наталя
Коментар корисний


Доброго дня! Ми є диллерами беремо ваші двері на фірмі СВР Тернопіль замовили двері для себе в приватний будинок двостворчаті двері модель 6008 з інхрустованими склопакетами плівка зовні ПВХ 90 внутріш ПВХ 09, рама утеплена Ваш заводський номер замовлення №48-00602. Проблема такого плану: змонтували двері 4.11.2015 тому що спочатку організували дашок , а вже тоді змонтували двері. 1-ша проблема такаж як у дописувача Володимира створки по прижиманні не відповідають одна одній, 2-га проблема вчора 4.12.15 я замітила що в місцях де шурупами прикріплена МДФ (внутр. сторона) стоїть роса і по колу МДФ піддута, навколо глазка така сама історія, 3-тя проблема утеплення рами як такого немає місцями трошки затицяно кусочки мінвати, більшість рами пустої і вся рама в росі. Прошу вирішити моє питання найближчим часом!!! Щиро вдячна за розуміння!
05.12.2015 09:32 Відповісти
Експерт Олена Чуфріна
Коментар корисний


Доброго дня Наталя. Сервісний центр компанії "Аплот" опрацював Ваше звернення і має наступні заключення. Відносно прижиму створки: Конструктив дверей передбачає невідповідність робочої частини до штульпової за рахунок наявності додаткового контуру ущільнення, який запобігає продувам і проникненню сторонніх запахів в приміщення. Відносно утеплення рами: Рама утеплена згідно технології і не передбачає утеплення в замковій зоні. Відносно прояву конденсату: Конденсат на металевих частинах є проявом надмірної вологості в приміщенні. Відносна вологість,згідно нормам, повинна становити не більше 60 %;. Запобігти проявам конденсату можливо шляхом забезпечення додаткової вентиляціїї приміщення (провітрювання,додаткова вентиляційна система). Компанія "Аплот" несе свої гарантійні забов'язання лише за умов дотримання норм експлуатації дверей.
15.12.2015 11:51 Відповісти

 

 

  • Якими замками комплектуються двері?

    Компанія «Аплот» залишає за клієнтом право вибору замка. Це можуть бути замки різного рівня захисту та різної цінової категорії: Кale, Guardian, Mottura, Mul-T-Lock.

  • Навіщо на дверях МДФ накладки?

    Використовуючи МДФ накладку двері набувають гарного зовнішнього вигляду та мають чудову тепло та шумоізоляцію.

  • Чи вигорають двері з МДФ накладками на сонці?

    Ми рекомендуємо для зовнішнього використання Плівку Vinorit (Ізраїль). Вона захищає двері від ультрафіолетового випромінення та вигорання. Також варто використовувати невеликий навіс для вхідних дверей в будинок.

Нова версія сайту

 

+38 (050) 375 55 31

+38 (067) 374 12 01

ГРАФІК РОБОТИ
ІНТЕРНЕТ МАГАЗИНУ
ПН. - ПТ. 9:00 - 18:00
СБ. - НД. ВИХІДНІ ДНІ
Товарів в кошику: 0 шт.